.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضایی جذاب اما پر مخاطره
شبکه‌های اجتماعی به همان اندازه که جاذبه دارد می‌تواند افراد را در معرض خطر هم قرار دهد.

به گزارش شمال نیوز، ستوانیکم احمد نجارتبار کارشناس پلیس فتا مازندران در بین دانشجویان نخبه فنی‌وحرفه‌ای مازندران، گفت: رشد روزافزون فناوری‌های نوین و تجهیزات هوشمند، هر قشری را خواسته یا ناخواسته به فضای مجازی سوق داده است، بنابراین اگر کاربران سطح آگاهی واطلاعات خود را در این حوزه‌ها افزایش دهند مانع از سوء‌استفاده افراد سودجو می‌شوند.

او می‌گوید: همان‌طور که آمار‌ها نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی به همان اندازه که جاذبه دارد در صورت آگاهی نداشتن از مخاطرات آن و توجه نکردن به هشدار‌های پلیس می‌تواند علاوه بر فرد قربانی، اعضای خانواده وی را نیز در معرض خطر قرار دهد که چیزی جز پشیمانی در بر نخواهد داشت.

به گفته نجارتبار سهل انگاری، بی‌توجهی به حفاظت از حریم خصوصی، اعتماد بی‌جا، عدم آگاهی و رعایت نکردن نکات امنیتی توسط کاربران هنگام استفاده از اینترنت می‌تواند مجرمان را در رسیدن به اهداف شوم خود کمک کند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در استان است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.